שאלות ותשובות ברכישה

אפשרות המשלוח היחידה שעומדת לרשותינו היא דואר ישראל.
עלולות לקרות תקלות בדרך, אך אל דאגה – נשמח לתת פתרונות ותשובות לכל תקלה אשר עלולה לקרות בשיחה.
אנא, צרו איתנו קשר בכל מקרה שכזה.

 

אם ברצוני לרכוש הרבה ספרים, האם ישנם הסדרי תשלום אחרים?

אכן. לצורך בירור הפרים המלאים ניתן לפנות אלינו דרך ממשק "צור קשר".

האם ניתן להוסיף ספר לסל הקניות ולחזור להמשך עיון בקטלוג, ורק אח"כ להיכנס לתשלום?

ניתן לעשות זאת באמצעות כפתור "צפייה בסל הקניות" שיש בכל עמוד.

דף התשלום הוא באנגלית. כיצד ניתן לשנות זאת?

בפינה העליונה בצד ימין יש אפשרות לשנות את שפת הדף מאנגלית (English) לעברית.

האם ניתן לשלם גם ללא מנוי של PayPal?

אכן. בדף האפשרויות לתשלום יש לבחור באפשרות התחתונה "אין לך חשבון PayPal?" ולבצע את התשלום.

מה אפשר לעשות אם אין לי כרטיס אשראי בינלאומי?

במקרה כזה יש ליצור איתנו קשר או לשלוח המחאה (שיק) אל כתובתנו, בציון פרטיכם ושמות הספרים שאותם אתם מעוניינים לקנות, ואני נטפל בכל מה שדרוש.

 

כיצד מתבצע משלוח הספרים?

הספרים שנקנים באתר נשלחים במשלוח רגיל של חברת דואר ישראל, ומועדי הגעתם תלויים בדואר. במידה שתהיו מעוניינים במשלוח מסוג אחר – אנא פנו אלינו.

לאן אוכל להתקשר אם יש לי עוד שאלות?

ניתן להתקשר אל טלפון 03-5125173 או לשלוח שאילתה דרך ממשק "צור קשר".